مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:102021-12-29اجتماعي

ساخت مجسمه با ضایعات/ دست هایی که به دورریزها جانی دوباره می دهد


بازیافت زباله فرصتی است که برای نفس کشیدن به خود و طبیعت می دهیم و به همت هنرمند انزلیچی ضایعات جانی دوباره می گیرند و به جای رفتن به زباله دان و فراموشی، - ایسنا/گیلان بازیافت زباله فرصتی است که برای نفس کشیدن به خود و طبیعت می دهیم و به همت هنرمند انزلیچی ضایعات جانی دوباره می گیرند و به جای رفتن به زباله دان و فراموشی، شکلی زیبا پیدا می کنند و ماندگار می شود.

تا چند سال گذشته زباله به عنوان موادی غیر قابل استفاده دور ریخته می شد و در بیشتر مواقع دفع غیر اصولی آن تبعات بسیار منفی زیست محیطی به همراه دارد، ولی در حال حاضر با پیشرفت هایی که صورت گرفته زمینه های استفاده مجدد از این دورریزها فراهم شده و می توان دوباره آنهایی که به ظاهر غیر قابل مصرف هستند را دوباره وارد چرخه صنعت کرد.

تجربه نشان داده اگر زباله به درستی مدیریت شود و عملیات بازیافت و بازیابی آن به درستی ورت گیرد، نه تنها از حجم زباله وارد شده به طبیعت کاسته می شود بلکه می توان از زباله سود کسب کرد.

فرهاد صادقی، متولد سال 1340 در بندرانزلی هنرمندی است که به ضایعات و مواد دورریز از دید دیگری نگاه کرده و توانسته آنچه که از نظر عموم شهروندان شی به درد نخور تلقی می شود را ارزشمند کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجسمه با ضایعات/ دست هایی که به دورریزها جانی دوباره می دهد

ساخت مجسمه با ضایعات/ دست هایی که به دورریزها جانی دوباره می دهد